zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Mojca Murko (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Prepoznavnost in širitev blagovne znamke Grom na slovenskem trgu

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;image;vrednotenje;znanje;strategija trženja;poslovno komuniciranje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Murko]
UDK: 339.138
COBISS: 24533478 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 367
Št. prenosov: 90
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Awareness and expansion of Grom brand on the Slovenian market
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;image;valuation;knowledge;marketing strategy;business communication;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 28, 14 str.
ID: 11079801