magistrsko delo
Martina Humar (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Analiza trženjsko-komunikacijskih učinkov pripovedovanja zgodb

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;zadovoljstvo;lojalnost;kvaliteta;psihologija potrošnika;poslovno komuniciranje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Humar]
UDK: 339.138
COBISS: 24632550 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 532
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of the marketing communication effects of storytelling
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;satisfaction;loyalty;quality;consumer psychology;business communication;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 56, 16 str.
ID: 10991736