Movia in Marjan Simčič
Larisa Casar (Avtor), Miro Kline (Mentor), Valentina Hlebec (Komentor)

Povzetek

Ustvarjanje spletnega in analognega zaupanja potrošnikov različnima znamkama vina s pomočjo tretjih prostorov

Ključne besede

spletno nakupovanje;analogno nakupovanje;zaupanje potrošnikov;Vino;Nakupovanje (trgovina na drobno);Potrošniki;Blagovne znamke;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [L. Casar]
UDK: 366:634.8(043.3)
COBISS: 35465821 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 658
Št. prenosov: 136
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Wine;Shopping;Consumers;Trademarks;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 112 str.
ID: 10905671