diplomsko delo
Urška Roblek (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Potrošnikove nakupne odločitve za trgovske blagovne znamke živilskih izdelkov

Ključne besede

Potrošniki;Blagovne znamke;Trademarks;Vedenje potrošnikov;Nakupovanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [U. Roblek]
UDK: 366(043.2)
COBISS: 32757085 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 795
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Consumers;Consumer behavior;Shopping;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 47 str.
ID: 8677169