skupinsko magistrsko delo
Taja Oremuž (Avtor), Mojca Čerpnjak (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vpliv zaznave družbeno odgovornega podjetja na nakupne odločitve porabnikov

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;nakup;odločanje;podjetje;družbena odgovornost;etika;poslovno komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Oremuž
UDK: 339.138
COBISS: 24339174 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 575
Št. prenosov: 112
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of perception of a socially responsible company on consumer purchasing decisions
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;consumer psychology;purchasing;decision making;enterprises;social responsibility;ethics;business communication;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 101, 13 str.
ID: 10918442