master's thesis
Anja Bavčar (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Corporate social responsibility and consumers's willingness to pay

Ključne besede

marketing;consumer behaviour;consumer psychology;purchasing;decision making;social responsibility;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Bavčar]
UDK: 366
COBISS: 24156902 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1044
Št. prenosov: 521
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Družbena odgovornost podjetij in potrošnikova pripravljenost plačati zanjo
Sekundarne ključne besede: trženje;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;nakup;odločanje;družbena odgovornost;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 71, 29 str.
ID: 10904026
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole