master's thesis
Severin Stepan (Avtor), Tanja Dmitrović (Mentor)

Povzetek

Consumer ethnocentrism, affinity, animosity and disidentification, and their effects on the purchase behavior of Brazilian consumers

Ključne besede

Brazilija;trženje;medkulturno delovanje;etnocentrizem;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;raziskave;analiza;Brazil;marketing;cross-cultural activities;ethnocentrism;consumer behaviour;purchasing;decision making;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Stepan]
UDK: 336
COBISS: 24408550 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1053
Št. prenosov: 222
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Potrošni etnocentrizem, afiniteta, animoznost in disidentifikacija ter njihov učinek na nakupno vedenje brazilskih porabnikov
Sekundarne ključne besede: Brazilija;trženje;medkulturno delovanje;etnocentrizem;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 69, 27 str.
ID: 10918464