magistrsko delo
Matevž Štih (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Odnos porabnikov do subliminalnega oglaševanja in vpliv subliminalnih sporočil na nakupno odločitev

Ključne besede

trženje;oglaševanje;psihologija potrošnika;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Štih]
UDK: 366
COBISS: 24312550 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 915
Št. prenosov: 121
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;consumer psychology;consumer behaviour;purchasing;decision making;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 67, 14 str.
ID: 10918407