magistrsko delo
Katja Pezdirc (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vpliv ponovnega ciljanja na nakupno odločanje slovenskih milenijcev na Facebooku

Ključne besede

trženje;oglaševanje;družbeni mediji;Facebook;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Pezdirc]
UDK: 339.138
COBISS: 28593411 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 353
Št. prenosov: 37
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of re-targeting on the purchasing decisions of Slovenian millennials on Facebook
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;social media;Facebook;consumer behaviour;purchasing;decision making;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 60, 13 str.
ID: 12255641