magistrsko delo
Matjaž Krevelj (Avtor), Andrej Pompe (Mentor)

Povzetek

Dejavniki uspešnega tržnega pozicioniranja in vloga komuniciranja pri blagovni znamki s partnerskim (poslovnim) modelom

Ključne besede

blagovna znamka;marketing;komuniciranje;tržno pozicioniranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [M. Krevelj]
UDK: 005(043.3)
COBISS: 513546114 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2865
Št. prenosov: 162
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 67 f., 12 f. pril.
ID: 10920305