magistrska naloga
Daniel Čoklc (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda

Ključne besede

trženje;tržno-komunikacijski splet;tržno komuniciranje;blagovna znamka;management znanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [D. Čoklc]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 15302305 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4074
Št. prenosov: 245
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: IX, 89 str., [4] str. uvezanih pril.
ID: 10883488