magistrska naloga
Urša Šinkovec (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke

Ključne besede

tržno komuniciranje;družabna omrežja;prepoznavnost;blagovna znamka;management znanja;tehnologije managementa znanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [U. Šinkovec]
UDK: 339.138:004.738.5(043.2)
COBISS: 15303329 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2557
Št. prenosov: 184
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: VIII, 62 str., [4] str. uvezanih pril.
ID: 10925867