zaključna projektna naloga
Petra Gubanec (Avtor), Dragan Kesič (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;blagovna znamka;potrošnik;nakupno odločanje;ročne ure;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [P. Gubanec]
UDK: 366.1(043.2)
COBISS: 1540179396 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2427
Št. prenosov: 63
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;brand;consumer;purchase decisions;watches;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: IX, 81 str., [2] str. pril.
ID: 10926036
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov