magistrsko delo
Povzetek
V magistrskem delu smo primerjali enaindvajset fakultet iz trinajstih različnih držav, pri katerih smo podrobneje analizirali 41 študijskih programov na podlagi: števila obravnavanih stopenj po šolah, trajanja dodiplomskih in magistrskih študijskih programov ter pridobljene ECTS, šolnine dodiplomskih in magistrskih študijskih programov, jezika poučevanja pri dodiplomskih in magistrskih študijskih programih, obsega praktičnega usposabljanja pri dodiplomskih in magistrskih študijskih programih, vpisnih pogojev dodiplomskih in magistrskih študijskih programov, pridobljenih mednarodnih akreditacij obravnavanih fakultet in osredotočenja študijskih programov na področju računovodstva v obliki ECTS.
Pri primerjavi študijskih programov smo izhajali iz v naprej postavljenih hipotez. Ugotovili smo, da so si dodiplomski programi, v primerjavi z magistrskimi, med seboj bolj podobni (pri trajanju programa, vpisnih zahtevah in tudi šolnine so višje). Ker smo med seboj primerjali veliko fakultet angleško govorečih držav (4 dodiplomske študijske programe Velike Britanije, 4 študijske programe s Škotske in 10 študijskih programov z Irske), je prevladujoč jezik poučevanja angleščina in tako je posledično pri večini vpisnih zahtev potrebno znanje angleškega jezika.
Ob primerjavi študijskih programov smo se dotaknili tudi primerjave fakultet, ki ponujajo te programe. Iz zbranih podatkov smo ugotovili, katera šola po našem mnenju ponuja najbolj kakovostne posamezne študijske programe, pri čemer smo kot pomembni značilnosti za pridobitev kakovostnega znanja iz računovodstva navedli pridobljene mednarodne akreditacije računovodskih študijskih programov in namenitev pozornosti v obliki ECTS tistim študijskim predmetom, ki so večinoma osredotočeni na področju računovodstva.
Ključne besede
računovodstvo;študijski programi;bolonjski programi;visoko šolstvo;kakovost;primerjalna analiza;mednarodne primerjave;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[K. Janžič] |
UDK: |
657:378(043.2) |
COBISS: |
13056284
|
Št. ogledov: |
732 |
Št. prenosov: |
101 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
International comparative analysis of academic programs in accounting |
Sekundarni povzetek: |
This master’s thesis provides a comparison of twenty-one faculties from thirteen different countries, from which 41 study programmes were analysed in detail based on the number of considered levels per school, the duration of the undergraduate and master’s study programmes and the acquired ECTS, the tuition fees in connection with the undergraduate and master’s study programmes, the teaching language of the undergraduate and master’s study programmes, the scope of practical training in the undergraduate and master’s study programmes, undergraduate and master’s study programme entrance requirements, international accreditations obtained by the faculties concerned and the focus of the study programmes on the field of accounting in the form of ECTS.
When comparing the study programmes, we drew on pre-specified hypotheses. We determined that the undergraduate programmes are more similar to each other than the master’s study programmes (in terms of programme duration and entrance requirements, even tuition fees are higher). As we have compared many faculties in English-speaking countries (4 undergraduate study programmes from the UK, 4 study programmes from Scotland and 10 study programmes from Ireland), the dominant teaching language is English, and consequently the majority of the entrance requirements include English language knowledge.
Upon comparing the study programmes, we also provided a comparison of faculties offering these programmes. Based on the collected data, we have determined which school offers the best quality individual study programmes in our opinion, whereby the obtained international accreditations of accounting study programmes and the attention given in the form of ECTS to the study subjects, which are mostly focused on accounting, were indicated as important characteristics for acquiring quality accounting knowledge. |
Sekundarne ključne besede: |
Accounting;study programmes;comparison;higher education institutions.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
VII, 105 str., 24 str. pril. |
ID: |
10930604 |