magistrsko delo
Doris Sorgar (Avtor), Edvard Protner (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu smo se odločili pod drobnogled postaviti japonski izobraževalni sistem, saj Japonska velja za izjemno razvito državo, njeni učenci pa na mednarodnih raziskavah znanja, kot sta PISA in TIMSS, dosegajo zelo visoke rezultate. Kot država je znana po svoji slogi, skupinski naravnanosti, akademski tekmovalnosti in nizki stopnji kriminala. V magistrskem delu skušamo čim bolj celovito opisati japonski izobraževalni sistem in njegove posebnosti, ga do neke mere primerjati s slovenskim, in se še posebej osredotočiti na tiste vidike japonskega sistema, ki nimajo enačic v slovenskem izobraževalnem sistemu. Verjamemo, da te predstavljajo pomemben vir informacij, iz katerega lahko slovenski pedagogi potencialno črpamo.

Ključne besede

magistrska dela;Japonska;japonski izobraževalni sistem;primerjalna analiza;mednarodna primerjava;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [D. Sorgar]
UDK: 37.013:37.091.4(497.4)(520)(043.2)
COBISS: 24763912 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 690
Št. prenosov: 151
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Japanese education system features and their counterparts in Slovenia
Sekundarni povzetek: In this master thesis, we have decided to closely examine Japanese educational system, since Japan is considered a highly developed country, and its students consistently achieve high results in international student assessment studies, such as PISA and TIMSS. Japan is known for its tranquility, group orientation, academic competition and low crime rates. In the thesis, we attempt to describe the Japanese educational system and its distinctive features comprehensively, and, to some extent, compare it to the Slovene one. Special attention will be given to those aspects of the Japanese system that do not have counterparts in the Slovene system, as we believe that those present an important source of information for Slovene pedagogues.
Sekundarne ključne besede: master theses;Japan;Japanese educational system;comparative analysis;international comparison;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: IX, 104 str.
ID: 11164841