diplomsko delo
Povzetek
V diplomski nalogi bom obravnavala razstavno dejavnost v vrtcu, katere pomen so kot eni prvih začeli prepoznavati v pedagoškem konceptu Reggio Emilia. Pri snovanju izhodišč sem se oprla na razstavno dejavnost pedagoškega koncepta Reggio Emilia.
V svojem delu bom najprej predstavila razstavne aktivnosti koncepta Reggio Emilia in njegove značilnosti. Osredinila se bom na likovni vidik, saj likovnost predstavlja enega pomembnejših elementov koncepta Reggio Emilia. Dane informacije bom povezala z likovnimi dejavnostmi iz kurikuluma za vrtce ter poiskala podrobnosti in razlike. Naše okolje je drugačno od okolja, v katerem je koncept Reggio Emilia nastal, zato je pri apliciranju različnih dejavnosti v naš predšolski sistem potrebno upoštevati določene modifikacije. V raziskavi bom poiskala tisto, kar lahko v okviru razstavnih dejavnosti prenesemo in uporabimo v javnem vrtcu v Sloveniji.
V nadaljevanju bom obravnavala participacijo otrok ter odnosno pedagogiko in pedagogiko poslušanja. Predstavila bom pomen participacije ter poslušanja in izražanja v »stotih jezikih« v okviru razstavne dejavnosti v vrtcu, njen vpliv na otroke, vzgojitelje in odrasle.
V empiričnem delu bom izvedla raziskovalni projekt z naslovom Naredimo svojo razstavo. Otroci bodo prek igre, likovnega ustvarjanja in raziskovanja odkrivali, kaj je razstava, kako se jo oblikuje in kakšen je njen namen. Obiskali bomo razstavo v knjižnici in si jo ogledali pod vodstvom vodje razstavne dejavnosti ter se z njo pogovorili. Otroci bodo izdelali različne likovne izdelke iz naravnega, nestrukturiranega materiala, se preizkusili v fotografiranju, pri katerem bo prisotna profesionalna fotografinja, in ustvarjali ob prisotnosti učiteljice likovne vzgoje. Na koncu bodo pripravili svojo razstavo in predstavili projekt staršem, vzgojiteljem in otrokom.
Sledili bodo analiza celotnega projekta ter ugotovitve in odgovori na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede
razstavna dejavnost v konceptu Reggio Emilia;participacija otrok v vrtcu;likovne dejavnosti;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[V. Trček] |
UDK: |
373.2.016:7(043.2) |
COBISS: |
12015433
|
Št. ogledov: |
1472 |
Št. prenosov: |
136 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Kindergarten exhibition activity |
Sekundarni povzetek: |
This thesis is about exhibition activity in kindergarten. I relied with the creation of the platforms on the exhibiton of the pedagogical concept of Reggio Emilio.
Firstly, I will present the exhibition activities of the concept of Reggio Emilio and its characteristics. I will focus on the visual aspect, since the visual design presents one of the most important elements of the concept of Reggio Emilio. Moreover, I will connect it with art activities from the Curriculum for kindergartens and search for similarities and differences. Our environment is different from the environment in which the concept of Reggio Emilia created and therefore require certain modifications in the applications of different activities in our preschool system.
In the thesis I will try to explore what can we use in the public kindergarten in Slovenia in the context of the exhibition of the activities and its influence on the children. .
Furthermore, I will address the participation of children and related pedagogy and the pedagogy of listening. I will present the importance of participation and listening and expressing the »hundred languages« in the framework of the exhibition activities in the kindergarten, its impact on children, educators and adults.
In practical part I will perform a research project »Make your own exhibition«. Children will discover through games, artistic creation and research what an exhibition it is. We will visit the exhibition in the library and have a look under the guidance of the head of the exhibition activities. The children will produce a variety of fine products from natural, unstructed material. They will participate in photo shooting in the presence of the teachers of artistic education. At the end they will prepare their own exhibition and present it to their parents, nursery and to the children.
The analysis will follow by the whole project, also the findings and answers to the posed research questions. |
Sekundarne ključne besede: |
pre-school child;art activity;exhibition;predšolski otrok;umetniška dejavnost;razstava; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja |
Strani: |
96 str. |
ID: |
10939307 |