diplomsko delo
Tjaša Pogačar (Avtor), Uršula Podobnik (Mentor)

Povzetek

(Likovna) ustvarjalnost bogati življenje (Vrlič, 2001), tako otrokovo kot tudi odraslo. V diplomskem delu z naslovom Stališča vzgojiteljev in staršev o likovni ustvarjalnosti otrok v vrtcu sem v teoretičnem delu predstavila teorije različnih avtorjev o likovni ustvarjalnosti, likovnih dejavnostih v Kurikulumu za vrtce in Priročniku Otrok v vrtcu ter vlogo vzgojitelja in starša pri likovnih dejavnostih otrok. Predstavila sem tudi škodljivo vedenje vzgojiteljev in staršev ter v raziskovalnem delu preverila, če do njega prihaja. V empiričnem delu sem s pomočjo anketnih vprašalnikov raziskala, kako stališča in mnenje vzgojiteljev in staršev po Sloveniji vplivajo na izvajanje likovnih dejavnosti otrok v vrtcu. Rezultati raziskave so pokazali negativne vplive stališč vzgojiteljev in pozitivno prikazali vpliv stališč staršev, ki pa se v vzgojiteljevih očeh kažejo kot negativna.

Ključne besede

likovna ustvarjalnost;likovne dejavnosti v vrtcu;stališča staršev;stališča vzgojiteljev;proces;vrtec;lastno delo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Pogačar]
UDK: 373.2.016:74(043.2)
COBISS: 60755203 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 305
Št. prenosov: 24
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Viewpoints of kindergarten teachers and parents on artistic creativity of children in kindergarten
Sekundarni povzetek: (Artistic) creativity enriches life (Vrlič, 2001) of children and adults. In the theoretical part of the paper, titled Viewpoints of Kindergarten Teachers and Parents on Artistic Creativity of Children in Kindergarten, I presented theories of different authors on artistic creativity, artistic activities as presented in the Kindergarten Curriculum and the Child in the Kindergarten manual as well as the role of kindergarten teachers and parents in children's artistic activities. I also presented harmful behaviour of kindergarten teachers and parents and tried to determine whether it occurs in practice as well. In the empirical part, I conducted a survey to study how viewpoints and opinions of kindergarten teachers and parents in Slovenia affect the implementation of artistic activities of children in the kindergarten. The results of the research determined a negative impact of kindergarten teachers' viewpoints and a positive impact of parents' viewpoints, which are perceived by kindergarten teachers as negative.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;art education;predšolski otrok;likovna vzgoja;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 72 str.
ID: 12806115