vpliv upravljanja z deležniki na konkurenčno prednost podjetja
Špela Osredkar (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Cilj magistrske naloge je raziskati na kakšen način elementi deležniške teorije, vplivajo na deležnikovo percepcijo o podjetju in njihove nakupne navade in s tem na konkurenčno prednost in finančno uspešnost podjetja. Pri tem se magistrska osredotoča na primerjavo elementov deležniške in delničarske teorije z namenom dokazati, da v današnjem času potrošniki dojemajo poslovanje podjetja, kot jo vidi deležniška teorija. V nalogi so nadalje predstavljeni načini in viri ustvarjanja konkurenčne prednosti in večanja vrednosti podjetja preko upravljanja z deležniki. Empiričen del temelji na analizi potrošnikovih nakupnih navad, glede na to kako podjetje (dobro ali slabo) upravlja s svojimi deležniki. Glavne ugotovitve magistrske naloge so, da danes potrošniki vidijo uspešno poslovanje podjetja na način kot ga predstavlja deležniška teorija. Za potrošnike dobiček ni najpomembnejši kazalec poslovanja podjetja (kot to vidi delničarska teorija), informacije v medijih o (dobrem ali slabem) upravljanju z deležniki pa vplivajo na nakupne navade potrošnikov s tem na konkurenčno prednost in finančno uspešnost podjetja.

Ključne besede

teorija deležnikov;deležniki;konkurenčna prednost;finančna uspešnost podjetja;Podjetja;Poslovna uspešnost;Finančno poslovanje;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Š. Osredkar]
UDK: 005.1(043.3)
COBISS: 35819869 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 880
Št. prenosov: 336
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Stakeholder theory and financial performance of the company: impact of stakeholder management on the competitive advantage of the company
Sekundarni povzetek: The main objective of master's thesis is to analyze how the elements of stakeholder theory influence the stakeholder's perception of the company and their buying habits and therefor help to improve competitive advantage and financial performance of the company. It focuses mainly on the comparison of elements of stakeholder and shareholder theory in order to prove that in today's time, consumers perceive the business of a company as seen by stakeholder theory. Furthermore it presents the ways and resources of creating a competitive advantage and increasing the value through stakeholder management. The empirical part of the thesis consists of analysis of consumers buying habits, depending on how the company is managing its stakeholders. The main conclusion of the master thesis is that today consumers see successful business of the company in the light of stakeholder theory. For consumers, profit is not the most important indicator of company's business (as seen by shareholder theory). Last but not least, information in media about (good or bad) stakeholder management, influences the consumer's buying habits, and thereby is impacting the competitive advantage and financial performance of the company.
Sekundarne ključne besede: Enterprises;Success in business;Financial management;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 53 str.
ID: 10959829