diplomsko delo
Lucija Razinger (Avtor), Iztok Tomažič (Mentor)

Povzetek

Cilj diplomskega dela je bil ugotoviti, kakšna stališča imajo osnovnošolci do kačjih pastirjev. S pomočjo anketnega vprašalnika smo preverjali, kako se stališča osnovnošolcev do kačjih pastirjev razlikujejo glede na njihovo pogostost obiskovanja narave, kraj bivanja, spol in starost. Rezultate anketnih vprašalnikov smo analizirali in grafično predstavili, pri tem pa smo ugotovili, da osnovnošolci nimajo negativnih stališč do kačjih pastirjev. Na stališča osnovnošolcev do kačjih pastirjev vplivajo pogostost obiskovanja narave, kraj bivanja, spol in starost.

Ključne besede

osnovnošolci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Razinger]
UDK: 59:373.3(043.2)
COBISS: 12138825 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 739
Št. prenosov: 102
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Lower secondary school student's attitudes toward dragonflies
Sekundarni povzetek: The aim of this diploma thesis was to determine the attitudes of lower secondary school students toward dragonflies. With the help of a questionnaire we compared their different attitudes based on their place of living, gender, age and how frequently they visit nature. We analyzed the results of the questionnaire and presenteted it graphically. We found out, that lower secondary school students don't have negative attitudes toward dragonflies. Place of living, gender, age and frequency of visitting the nature, do affect their attitudes toward dragonflies.
Sekundarne ključne besede: biology;primary education;biologija;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Biotehniška fak., Dvopredmetni učitelj, Biologija-kemija
Strani: 33 str.
ID: 10973298