magistrsko delo
Anja Prokopović (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Analiza ključnih dejavnikov izbire nakupne poti slovenskega porabnika

Ključne besede

Slovenija;trženje;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;nakup;odločanje;izbira;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Prokopović]
UDK: 336
COBISS: 24737510 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1144
Št. prenosov: 97
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of key factors affecting the Slovene consumer decision journey
Sekundarne ključne besede: Slovenia;marketing;consumer behaviour;consumer psychology;purchasing;decision making;choice;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 70, 43 str.
ID: 10991657