primer podjetja MASS d.o.o.
Tanja Resnik (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Odločanje porabnikov za nakup obutve

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;družba;kultura;psihologija potrošnika;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Resnik]
UDK: 366
COBISS: 24969190 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 408
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Consumer decision making for purchasing footwear: the case of MASS company
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;society;culture;consumer psychology;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 25, 3 str.
ID: 11085205