delo diplomskega projekta
Laura Horvat (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Mobilna telefonija je v današnjem, hitro razvijajočem svetu postala edinstven medij še tako zahtevnih potrošnikov. Kljub temu da ima medij veliko pozitivnih lastnosti, ne smemo spregledati težav z zasebnostjo in zaupanjem. Prav zaradi tega smo se odločili, da v diplomskem projektu podrobneje raziščemo mnenje ljudi o oglaševanju v tem mediju, in tudi kateremu operaterju najbolj zaupajo.

Ključne besede

oglaševanje;mobilno oglaševanje;mobilni telefoni;mediji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [L. Horvat]
UDK: 659.1/.4:621.39
COBISS: 13512988 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 529
Št. prenosov: 76
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni naslov: Mobile advertising
Sekundarni povzetek: In der sich schnell entwickelnden Welt von heute ist die Mobiltelefonie zu einem einzigartigen Medium geworden, das selbst anspruchsvolle Verbraucher anspricht. Trotz der Tatsache, dass das Medium enorme positive Eigenschaften aufweist, dürfen wir Probleme mit der Privatsphäre und Vertrauen nicht vergessen. Aus diesem Grund habe ich mich entschlossen, bei meinem Abschlussprojekt, sowohl die Meinung von Verbrauchern zur Werbung auf diesem Medium als auch die Präferenzen bezüglich der Betreiber, dem sie am meisten vertrauen, im Detail zu untersuchen.
Sekundarne ključne besede: Werbung;Operator;Mobiltelefon;Telefonie;Medien.;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: VII, 32 str.
ID: 11204515
Priporočena dela:
, delo diplomskega projekta
, applying metric for evaluation of costs and errors
, ǂan ǂempirical analysis of design guidelines and checklists for feature phones and smartphones