diplomsko delo
Tjaša Pinter (Avtor), Samo Kropivnik (Mentor)

Povzetek

Uspešnost in učinkovitost mobilnega oglaševanja

Ključne besede

mobilno oglaševanje;Pametni telefoni;Oglaševanje;Učinkovitost;Splet 2.0;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Pinter]
UDK: 659.1:004.738.52(043.2)
COBISS: 33521245 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 597
Št. prenosov: 139
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Smartphones;Advertising;Effectiveness;Web 2.0;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 53 str.
ID: 9056722
Priporočena dela:
, od tekstovnih sporočil do medija z bogato oglaševalsko vsebino
, primerjava uporabnosti zaganjalnika GoLivePhone z Android vmesnikom