diplomsko delo
Maja Jurgalič (Avtor), Darija Skubic (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je predstavljen otrokov govorni oz. jezikovni razvoj in gibalne spodbude v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu sem predstavila značilnosti govorno-jezikovnega in gibalnega razvoja predšolskega otroka. Izpostavila sem pomen medpodročnega povezovanja med jezikom in gibanjem. V empiričnem delu je prikazanih 6 načrtovanih dejavnosti, v katerih se povezujeta predvsem jezikovno in gibalno kurikularno področje. V sklepu so predstavljene smernice za nadaljnje raziskovanje medpredmetnega povezovanja v vrtcu.

Ključne besede

govorno-jezikovni razvoj;gibalni razvoj;gibalne spodbude;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Jurgalič]
UDK: 373.2(043.2)
COBISS: 12598089 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 289
Št. prenosov: 54
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Speech-language development and mobility incentives in the pre-school period
Sekundarni povzetek: The diploma paper is in purpose to research between speech-language development and mobility incentives in the pre-school period. I represented partakes of speech-language development and movement development in the pre-school period. I maintained literacy development in pre-school period. In the empirical part, the diploma paper represents 6 planned activities which included speech and the movement fields. In the resolution, I represented the main guidelines for continuation of exploring between speech-language and movement integration in the kindergarden.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;speech;predšolski otrok;govor;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 82 str.
ID: 11228991