Slavko Gaber (Avtor), Veronika Tašner (Avtor)

Povzetek

The present issue of the CEPS Journal invites us to consider the emerging world of the simultaneous functioning of human and artificial intelligence in the field of education. The articles published in the focus section cover a wide spectrum of considerations related to the triangle human intelligence–artificial intelligence– teaching and learning, a triangle that is itself related to the changes in society that are taking place in parallel.

Ključne besede

učenje;digitalizacija;umetna inteligenca;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.20 - Predgovor, spremna beseda
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 37.018:004
COBISS: 12619081 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 447
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: education;vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 5-9
Letnik: ǂVol. ǂ9
Zvezek: ǂno. ǂ3
Čas izdaje: 2019
DOI: 10.26529/cepsj.788
ID: 11254993
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, magistrsko delo