Slavko Gaber (Avtor), Veronika Tašner (Avtor)

Povzetek

Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education

Ključne besede

učenje;digitalizacija;umetna inteligenca;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.20 - Predgovor, spremna beseda
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 37.018:004
COBISS: 12619081 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 1665
Št. prenosov: 241
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: education;vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 5-9
Letnik: ǂVol. ǂ9
Zvezek: ǂno. ǂ3
Čas izdaje: 2019
DOI: 10.26529/cepsj.788
ID: 11254993
Priporočena dela:
, leveraging dynamic capabilities to manage digital transformation
, application areas and future roadmap for international business
, competencies and roles of top management
, ni podatka o podnaslovu