Stanislav Avsec (Avtor), Stanislav Avsec (Avtor dodatnega besedila), Slavko Kocijančič (Avtor dodatnega besedila), Stanislav Avsec (Urednik), Slavko Kocijančič (Urednik), David Rihtaršič (Recenzent), Roman Žavbi (Recenzent), Branko Kaučič (Recenzent)

Povzetek

Monografija Optimizacija pouka vsebin tehnike in tehnologije obravnava sodobne pristope, metode in strategije pouka vsebin tehnike in tehnologije v osnovni šoli. Ponuja vpogled v ključne elemente osnovnošolskega tehniškega izobraževanja. Izpostavi temeljni izid tehniškega izobraževanja, tehnološko pismenost ter tarčno ponudi številne rešitve, kako jo izboljšati tako pri učencih razredne kot tudi predmetne stopnje z vključitvijo naprednih izobraževalnih modelov. Monografija inteligentno vključi tudi ustvarjalnost za razvijanje inventivnega potenciala učencev razredne stopnje s pomočjo transfernega inženirskega modela, prirejenega tudi za učence pri vsebinah tehnike in tehnologije na predmetni stopnji. Informacijsko-komunikacijska tehnologija je prodrla v naše življenje ter kot taka postane razširitev našega telesa in uma, ki zahteva ciljno uporabo na različnih kognitivnih ravneh. Metakognicija v tehniškem izobraževanju je redko raziskan fenomen, ki pa je zelo pomemben aspekt pri pridobivanju tako deklarativnih kot tudi proceduralnih znanj. Monografija podaja tudi globlji vpogled v naravo samoregulacije pri pouku vsebin tehnike in tehnologije za dvig učinkovitost samega pouka in izostritev percepcije odnosa učencev do tehnike in tehnologije. Še več, monografija posega v artikulacijo vzdržne in mednarodno konkurenčne vsebine tehnike in tehnologije ob razvijanju samoučinkovitost za trajnost tako naravnega kot ekonomskega okolja tudi z napredno vključitvijo vsebin podjetništva.

Ključne besede

osnovnošolsko tehniško izobraževanje;optimizacija pouka;strategije;metode;metakognicija;ustvarjalnost;inovativnost;tehnološka pismenost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:62(035)(0.034.2)
COBISS: 303091456 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-252-9
Št. ogledov: 553
Št. prenosov: 111
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: engineering;technology;primary education;tehnika;tehnologija;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (141 str.))
DOI: 978-961-253-252-9
ID: 11334258