študija primera
Petra Kramparšek (Avtor), Danjel Bratina (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

merjenje zadovoljstva;rezultati analize;ugoditev strankam;uporabniki;storitev;uspešnejše poslovanje;zadovoljne stranke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [P. Kramparšek]
UDK: 658.818(043.2)
COBISS: 1540766660 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1382
Št. prenosov: 58
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: measurement of customer satisfaction;results of the analysis;satisfy customers;service users;successful business;satisfied customers;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: IX, 41 str., [4] str. pril.
ID: 11352974