magistrska naloga
Neli Fatorič (Avtor), Mitja Ruzzier (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

blagovna znamka;razvoj blagovne znamke;start-up;vitki pristop;vitko znamčenje;najosnovnejša sprejemljiva znamka;SBFunnel;notranji in zunanji pogled na blagovno znamko;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [N. Fatorič]
UDK: 005.347.772(043.2)
COBISS: 1541035204 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2277
Št. prenosov: 276
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: brand;brand development;startup;lean approach;lean branding;minimum viable brand;SBFunnel;internal and external perspectives of a brand;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: X, 99 str., [6] str. pril.
ID: 11353974
Priporočena dela:
, zaključno delo