zaključna projektna naloga
Gregor Rihtaršič (Avtor), Jana Hojnik (Mentor)

Povzetek

Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke

Ključne besede

vitko podjetništvo;štartnik;znamčenje;blagovna znamka;hitra rast podjetja;prepoznavnost;pripadnost;notranji deležniki;izkušnja odjemalcev;uspeh;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [G. Rihtaršič]
UDK: 005:346.544.4(043.2)
COBISS: 1540847556 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1639
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: lean startup methodology;startup;branding;brand;growth;recognition;loyalty;internal stakeholders;customer experience;success;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VIII, 48 str.
ID: 11323325
Priporočena dela:
, diplomsko delo