magistrsko delo
Katja Podlipnik (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Uravnotežen pogled na znamko turistične destinacije Škofja Loka

Ključne besede

turizem;turistična geografija;blagovne znamke;image;vrednost;lojalnost;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Podlipnik]
UDK: 339.138
COBISS: 25419494 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 472
Št. prenosov: 72
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂA ǂbalanced view on the Škofja Loka tourism destination brand
Sekundarne ključne besede: tourism;tourist geography;brands;image;value;loyalty;case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 55, 17 str.
ID: 11405241