case of Kazakhstan

Povzetek

Analysis of destination branding effectiveness

Ključne besede

Kazahstan;turizem;turistična geografija;blagovne znamke;trženje;pospeševanje;primeri;Kazakhstan;tourism;tourist geography;brands;marketing;promotion;cases;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [R. Kiimbayev]
UDK: 338.48
COBISS: 24160998 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 658
Št. prenosov: 181
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analiza uspešnosti znamčenja destinacije: primer Kazahstana
Sekundarne ključne besede: Kazahstan;turizem;turistična geografija;blagovne znamke;trženje;pospeševanje;primeri;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 64, 16 str.
ID: 10904064