master's thesis
Doru Avram (Avtor), William C. Gartner (Mentor), Tanja Mihalič (Komentor)

Povzetek

A theory on serendipitous destination branding

Ključne besede

turizem;turistična geografija;trženje;blagovne znamke;image;kvaliteta;lojalnost;tourism;tourist geography;marketing;brands;quality;loyalty;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Avram]
UDK: 338.48
COBISS: 25551590 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1901
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: turizem;turistična geografija;trženje;blagovne znamke;image;kvaliteta;lojalnost;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 66, 13 str.))
ID: 11423614