diplomsko delo
Luka Stopar (Avtor), Aleš Jaklič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu opisujemo razvoj sistema kamer za igro, ki je trenutno v razvoju. Delo obsega modularen sistem, ki mu lahko prosto dodajamo in odstranjujemo stanja ter 2 obliki kamere, primerni za igro tretjeosebne perspektive. Pri tem se spoznamo s pogonom Unity in različnimi oblikami kamer. Po pregledu prednosti in slabosti različnih oblik kamer definiramo potrebne oblike kamer za našo igro. Nato primerjamo igre s tretjeosebno kamero in po odločenem pristopu razvijemo prenosljiv sistem kamer. Za sistem razvijemo zahtevane oblike kamer in jih razširimo z obnašanjem ob ovirah in ob vnosih. Na koncu si še pogledamo možne nadgradnje kamere in preučimo njihove prednosti ter slabosti.

Ključne besede

kamera;računalniške igre;Unity;računalništvo;računalništvo in informatika;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Stopar]
UDK: 004(043.2)
COBISS: 21404931 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 979
Št. prenosov: 170
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Developement of a third person camera in Unity game engine
Sekundarni povzetek: The thesis describes the development of a camera system for a game currently in development. The system is modular as camera states can be freely added or removed. We also developed 2 required camera states for a third person game. We aquainted ourselves with the Unity engine and dierent camera styles. After an analysis of the advantages and disadvantages of dierent styles, we dened the needs for our game. Then we compared dierent games that implement our chosen style. The next step was to develop the camera system and the base of our chosen camera style. Following that we added collision avoidance and player input based behaviour to them. In the end we analysed possible upgrades for the camera system and discussed their advantages and disadvantages.
Sekundarne ključne besede: camera;computer game;Unity;computer science;computer and information science;diploma;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 37 str.
ID: 11852123