diplomsko delo
David Lapornik (Avtor), Aleš Jaklič (Mentor)

Povzetek

Razvoj večigralske igre je zelo zahteven postopek, ki je sestavljen iz mnogih komponent in nelinearnega razvoja. Posebno težko je dobiti dokumentacijo na enem mestu, saj je tem v razvoju iger mnogo in so zato razdeljene. V diplomi smo razvili večigralsko pretepačino, ki deluje na arhitekturi SC. Grafiko, strukturo igre ter strežnik smo naredili sami, medtem ko je za grafično knjižnjico bil uporabljen Pygame. Za razvoj smo uporabili agilne metode, specifično določene principe SCRUM-a. Rezultati so nam pokazali, da je razvoj bolj kompleksne večigralske igre v knjižnjici Pygame mogoč ter da je razvojni proces težko, a ne nemogoče dokumentirati.

Ključne besede

igra;večigralska;Pygame;pretepačina;razvojni proces;računalništvo;računalništvo in informatika;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [D. Lapornik]
UDK: 004.96(043.2)
COBISS: 61598979 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 407
Št. prenosov: 80
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: 2D Game development in Pygame
Sekundarni povzetek: Multiplayer game development is a very demanding process that consists of many components and nonlinear development. It is especially difficult to get documentation in one place, as there are many topics in game development and they are therefore divided. In our degree, we developed a multiplayer brawl that works on SC architecture. We made the graphics, the structure of the game, and the server ourselves, while Pygame was used for the graphics library. We used agile methods for development, specifically defined principles of SCRUM. The results showed us that the development of a more complex multiplayer game in the Pygame library is possible and that the development process is difficult but not impossible to document.
Sekundarne ključne besede: game;multiplayer;Pygame;fighting game;development process;computer science;computer and information science;diploma;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 40 str.
ID: 12839672