diplomsko delo

Povzetek

Cilj diplomske naloge je spoznati igralni pogon Godot ter v njem z orodji, ki jih ponuja pogon, razviti računalniško igro. Naloga najprej predstavi začetke izbranega žanra igre in njegove značilnosti. Nato sledi predstavitev igralnih pogonov, njihove zgodovine, sestave in namena. V tretjem delu prikaže igralni pogon Godot, delovanje podsistemov pogona, organizacijo projekta in programiranje v njem. Glavni del diplome opisuje razvoj računalniške igre. Ta prikaže sestavo končne igre, ki sem jo razvil med pisanjem. Predstavljeni so sestavni deli igre in njihova implementacija. Na koncu naloga opiše še izvoz igre za platformi Windows in Android.

Ključne besede

Godot;računalniške igre;pogon za igre;razvoj igre;računalništvo in informatika;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Ekar Fidermuc]
UDK: 004.96(043.2)
COBISS: 77104131 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 324
Št. prenosov: 45
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Video game development using the Godot engine
Sekundarni povzetek: The purpose of this diploma is learning to use the Godot game engine and developing a computer game, using its tools. The first part explains the chosen game genre, when it first appeared and its characteristics. Afterwards we look at game engines in general, how they developed through time, the systems that comprise them and their purpose. In the next part we look at the Godot game engine, how some of its core systems work, how it organizes projects and how we can program in it. The main part shows the process of creating our own game. Its structure, what components were used and how they work. Finally, we look at the steps to export our game to the Windows and Android platform.
Sekundarne ključne besede: Godot;computer games;game engine;game development;computer science;computer and information science;diploma;Programiranje računalniških iger;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 38 str.
ID: 13377265