diplomsko delo
Martin Poljak (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Vpliv predstavitev na nakupno vedenje porabnikov : diplomsko delo

Ključne besede

pospeševanje prodaje;predstava;metode;organiziranost;izdelki;proizvodi;življenjski cikel;nakup;zaznavanje;odjemalec;potrošnik;vedenje;odločanje;prostor;politika izdelka;psihologija potrošnika;tržne raziskave;Predstavitev potencialov;Diplomske naloge;Degustacije;Ciljani skrining;Potrošniki;Nakupno obnašanje;Družbeno vedenje;Porabniki;Marketinška strategija;Lokalni potenciali;Potrošniški interesi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ankaran
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Poljak]
UDK: 658.89(043.2):159.937.5
COBISS: 9316636 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1335
Št. prenosov: 55
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Dipl. delo, Univ. v Mariboru, Ekon.-posl. fak.
Strani: 40 str., IV str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;philosophy;psychology;filozofija;psihologija;psychology;psihologija;sensation;sensory perception;občutek;čutna zaznava;
ID: 11863