diplomsko delo
Sandi Pucko (Avtor), Danilo Korže (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu opisujemo izdelavo lastne videoigre. Spoznavamo se z vrsto okolij, ki se uporabljajo pri izdelavi iger. Podamo se skozi celotni postopek izdelave videoiger, ki zajema vse od izdelave posameznih sredstev uporabljenih v igri, do objave igre. Naša rešitev je razvita v okolju Unity, ki uporablja programski jezik C#. Grafični elementi so ustvarjeni z uporabo orodja Piskel. Opisan je tudi postopek objave igre na spletni platformi Itch.io.

Ključne besede

2D videoigre;okolje Unity;videoigre;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Pucko]
UDK: 004.92(043.2)
COBISS: 38983939 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 344
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Building a 2D videogame in Unity
Sekundarni povzetek: The diploma thesis is about making a videogame. We get acquainted with the tools needed to make a game. We describe the whole proces from making the game's art to publishing the game. For creating the game we use Unity game engine which uses C# programing language. Art for the game is created with Piskel aplication. And in the end the game is uploaded to platform Itch.io.
Sekundarne ključne besede: 2D;Unity;game;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VIII, 32 f.
ID: 11897727
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomska naloga
, ni podatka o podnaslovu