diplomska naloga
Aljaž Blatnik (Avtor), Peter Zupančič (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi opišemo in razvijemo igro na temo piratstva v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge najprej primerjamo in raziščemo konkurenčne produkte oziroma igre ter izpostavimo tiste elemente, ki najbolj pripomorejo k uspešnosti igre. Zatem primerjamo različna orodja za razvoj iger ter utemeljimo našo izbiro razvojnega okolja Unity. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja in tehnologije za uspešen razvoj samostojne igre. Na koncu predstavimo proces načrtovanja lastne igre, ki jo potem tudi razvijemo na podlagi izpostavljenih funkcionalnosti konkurenčnih iger. V proces vključimo vse korake, potrebne za uspešen razvoj igre, od začetnega načrtovanja do modeliranja in nato programiranja raznih funkcionalnosti v izbranem razvojnem okolju.

Ključne besede

razvoj igre;Unity;Blender;modeliranje;programiranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Založnik: [A. Blatnik]
UDK: 004.4:004.9(043.2)
COBISS: 67139331 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 47
Št. prenosov: 11
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: In this thesis we describe and develop a game on the topic of piracy in game development environment Unity. In the first part of theoretical part we will compare and research competing products and highlight those elements that contribute most to the success of the game. Within the paper we also compare different game development environments and justify our choice of the Unity development environment. In the last part of the theoretical part we will describe the tools and technology we used to successfully develop our own game. At the end we describe the process of planning our own game, which we then develop on the basis of the exposed functionalities of competing games. In the process we include all the necessary steps for successful start of the development of the game, from the initial planning to modeling and then programming of various functionalities within the development environment.
Sekundarne ključne besede: game development;Unity;Blender;modelling;programming;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Komentar vira: Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Strani: XV, 71 str.
ID: 13028207
Priporočena dela:
, diplomska naloga
, diplomsko delo