master's thesis
Janža Vidoni (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

The impact of celebrity endorsement on consumer brand quality perception of sporting goods

Ključne besede

marketing;sports;products;brands;image;quality;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Vidoni]
UDK: 339.138
COBISS: 39572739 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 292
Št. prenosov: 39
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv podpore zvezdnikov na zaznavanje športne opreme s strani potrošniške blagovne znamke
Sekundarne ključne besede: trženje;šport;proizvodi;blagovne znamke;image;kvaliteta;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 56, 18 str.
ID: 12252419