brand hate

Povzetek

Consumer-brand relationship

Ključne besede

marketing;brands;emotions;loyalty;satisfaction;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Ivanov]
UDK: 366
COBISS: 42995715 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 336
Št. prenosov: 44
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Odnos med porabnikom in blagovno znamko: sovraštvo do blagovne znamke
Sekundarne ključne besede: trženje;blagovne znamke;čustva;lojalnost;zadovoljstvo;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 64, 16 str.
ID: 12534570
Priporočena dela:
, brand hate
, vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov