vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
Povzetek
Odnos med porabniki in blagovnimi znamkami je pomembno raziskovalno področje v trženju. Ugotovitev, da porabniki z blagovnimi znamkami tkemo odnose, podobne medčloveškim, je spremenila tok raziskovanja v trženju, ki se od takrat usmerja tudi v proučevanje odnosov med porabniki in blagovnimi znamkami. Na osnovi porabnikove potrebe po edinstvenosti in modela stereotipov iz socialne psihologije ugotavljamo, kako porabnikova potreba po edinstvenosti in njegovi stereotipi o tipičnih uporabnikih blagovne znamke vplivajo na njegovo identifikacijo z blagovno znamko. Ugotovitve raziskave, ki v središče postavlja porabnikove najljubše blagovne znamke, kažejo, da je za identifikacijo porabnika z blagovno znamko z vidika edinstvenosti pomembna drugačnost blagovne znamke, z vidika stereotipov pa kompetentnost tipičnih uporabnikov blagovne znamke. Na podlagi raziskave predstavljamo smernice za skrbnike blagovnih znamk, ki želijo s porabniki stkati močne vezi na podlagi identifikacije.
Ključne besede
trženje;potrošnik;blagovne znamke;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2020 |
| Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: |
UL EF - Ekonomska fakulteta |
| UDK: |
339.138 |
| COBISS: |
67765763
|
| ISSN: |
1580-0466 |
| Št. ogledov: |
350 |
| Št. prenosov: |
32 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Consumer brand identification |
| Sekundarne ključne besede: |
marketing;consumer;brands; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Članek v reviji |
| Strani: |
str. 93-109, 211 |
| Letnik: |
ǂVol. ǂ22 |
| Zvezek: |
ǂiss. ǂ4, pos. št. |
| Čas izdaje: |
2020 |
| ID: |
13103399 |