diplomsko delo
Andreja Thaler (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Vpliv referenčnih skupin na identifikacijo potrošnikov z blagovno znamko (na primeru mladih)

Ključne besede

socialna identiteta;referenčne skupine;Blagovne znamke;Potrošniki;Identifikacija;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Thaler]
UDK: 316.6:659(043.2)
COBISS: 35270493 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1316
Št. prenosov: 173
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Consumers;Identification;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 54 str.
ID: 10880598