| Jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2021 |
| Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
| Organizacija: | UL EF - Ekonomska fakulteta |
| Založnik: | [A. Petrovska] |
| UDK: | 366 |
| COBISS: |
85738499
|
| Št. ogledov: | 278 |
| Št. prenosov: | 17 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Uporaba igrifikacije za zviševanje zavzetosti strank: primer blagovne znamke Mayamaya |
| Sekundarne ključne besede: | informatika;informacijska tehnologija;trženje;potrošnik;blagovne znamke;primeri;case study; |
| Vrsta dela (COBISS): | Magistrsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: | Univ. Ljubljana, Ekonomska fak. |
| Strani: | V, 49, 2 str. |
| ID: | 13815217 |