master's thesis
Lara Humek (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Effect of discount price framing on consumer buying behaviour

Ključne besede

marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;price;sales discount;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Humek]
UDK: 339.138
COBISS: 29704451 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 333
Št. prenosov: 40
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv oblikovanja diskontnih cen na nakupno vedenje potrošnikov
Sekundarne ključne besede: trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;cena;diskont;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 63, 15 str.
ID: 12255663