master thesis
Eva Ogorevc (Avtor), Barbara Čater (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Mateja Bodlaj (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;online shopping;pandemic;Covid-19;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Ogorevc]
UDK: 366
COBISS: 117401859 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Spletni impulzivni nakupi med pandemijo COVID-19
Sekundarne ključne besede: trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;spletna trgovina;pandemija;Covid-19;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 59, 38 str.
ID: 16216008