magistrsko delo

Povzetek

Vedenje slovenskih porabnikov v kitajskih spletnih trgovinah

Ključne besede

Slovenija;Kitajska;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;spletna trgovina;informacije;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Mišigoj]
UDK: 366
COBISS: 23721958 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 846
Št. prenosov: 171
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂbehaviour of Slovenian consumers when shopping in Chinese online stores
Sekundarne ključne besede: Slovenia;China;consumer behaviour;purchasing;decision making;online shopping;information;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 74, 19 str.
ID: 10862418