magistrsko delo
Tjaša Babič (Avtor), Maja Konečnik Ruzzier (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Tanja Dmitrović (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Porabnikovo zaznavanje in naklonjenost digitalnemu trženju in spletnemu nakupovanju

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;spletna trgovina;poslovno komuniciranje;odnosi s strankami;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Babič]
UDK: 339.138
COBISS: 186027779 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 40
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Consumer perception and preference for digital marketing and online shopping
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;online shopping;business communication;customer relationship;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 57, 6 str.
ID: 23195953