master's thesis
Martina Eftimova (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor), Maja Makovec Brenčič (Član komisije za zagovor), Tomaž Kolar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;electronic marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;choice;online shopping;research;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Eftimova]
UDK: 366
COBISS: 148258819 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv digitalnih spodbud na uporabnikovo nakupovanje preko spleta
Sekundarne ključne besede: trženje;elektronsko trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;izbira;spletna trgovina;raziskave;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 48, 40 str.
ID: 18647390