socialno in čustveno učenje s pomočjo likovne umetnosti
Sara Irman Kolar (Avtor),
Nuša Markež (Avtor),
Ajda Mlakar (Avtor),
Lina Mlakar (Avtor),
Alenka Pevec (Avtor),
Monika Resnik (Avtor),
Živa Simšič (Avtor),
Urška Šplajt (Avtor),
Vanja Ungar (Avtor),
Martina Zakšek (Avtor),
Janja Batič (Urednik),
Katja Košir (Urednik)
Povzetek
Priročnik je sestavljen iz teoretičnega dela in dvajsetih praktičnih aktivnostih. Teoretični del zajema opredelitev modela SEL, navodila za uporabo priročnika in smernice za spodbujanje socialnega in čustvenega učenja pri otrocih. Izhodišča za aktivnosti predstavljajo likovna dela iz zbirke Umetnostne galerije Maribor. Ob ogledovanju likovnih del, pogovoru ob njih in praktičnih likovnih dejavnostih se otroci učijo izražati svoja čustva in občutke. Priročnik je rezultat Študentskega inovativnega projekta za družbeno korist 2016–2020 z naslovom Socialno in čustveno učenje s pomočjo likovne umetnosti – SELUM.
Ključne besede
socialno učenje;čustveno učenje;likovna umetnost;likovna zbirka UGM;priročniki;ne zaključna dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.06 - Enciklopedija, slovar, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba |
UDK: |
37.015.31:73/76(035) |
COBISS: |
44054275
|
ISBN: |
978-961-286-420-0 |
Št. ogledov: |
1027 |
Št. prenosov: |
95 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Ferdo is Learning About Himself and Others |
Sekundarni povzetek: |
The handbook consists of a theoretical part and twenty practical activities. The theoretical part includes the definition of the SEL model, instructions for use of the manual and guidelines for the promotion of social and emotional learning in children. The starting points for the activities are works of art from the collection of the Maribor Art Gallery. By looking at works of art, talking about them and practical art activities, children learn to express their emotions and feelings. The handbook is the result of the Students Innovative Projects for the Benefit of Society 2016–2020 entitled Social and Emotional Learning through Fine Arts - SELUM. |
Sekundarne ključne besede: |
Likovna umetnost;Socializacija;Čustva pri otrocih;Pedagoška psihologija;Priročniki, vodniki ipd.; |
Vrsta dela (COBISS): |
Priročnik |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (55 str.; 33 pril.)) |
DOI: |
10.18690/978-961-286-420-0 |
ID: |
12310613 |